Nestandartinė rinkodara / David Abingdon

    5,00 €
    Su PVM

    Lietuvių k., Verslo žinios, 2008 m., 216 p., mink. virš.  

    Kaip sukurti neįtikėtinai pelningą verslą.

    Būklė
    Kiekis
    Paskutinė prekė

      Duomenų apsauga

    Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.

      Pristatymo informacija

    Pristatymas per 1-3 darbo dienas

      Grąžinimo taisyklės

    Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)

    Knygoje „Nestandartinė rinkodara“ pasakojama apie kūrybingos rinkodaros ir verslo strategijas, kurios pripildys jūsų kišenes pinigų ir paliks konkurentus prie starto linijos. "...primygtinai siūlau: patarkite pradedančiajam verslininkui nusipirkti šią knygą ir garantuoju - įsigysite draugą visam gyvenimui!" Dan Pena, verslo patarėjas ir "The Guthrie Group" pirmininkas

    Ar kada pagalvojote, kokį milžinišką pranašumą įgytumėte, jei sugebėtumėte pasinaudoti patyrusio ir sėkmę pasiekusio verslininko mąstymu ir metodais? Dabar galite tai padaryti - šis verslo vadovas padės jums sukurti išskirtinai pelningą verslą: juk jį parašė verslininkas, pats nuo nulio išvystęs tris įmones, kurios šiuo metu vertos milijono svarų. Jūs išmoksite greitai padidinti pelną - knyga "Nestandartinė rinkodara" pilna laiko išbandytų strategijų ir metodų, skirtų pritraukti kuo daugiau pirkėjų, gauti iš jų kuo daugiau ir įtikinti pas jus grįžti dar ne kartą. Tai tikrai geriausias praktinis - dėstomas žingsnis po žingsnio - savarankiško sėkmės siekimo versle vadovas.

    Knyga „Nestandartinė rinkodara“ pateikia nesuskaičiuojamą daugybę patikrintų, veiksmingų ir pelningų būdų, kaip sukurti pajamų srautą greitai ir lengvai - jūs net nebūtumėte pagalvoję, kad tai įmanoma. Priešingai nei daugelis verslo ir rinkodaros veikalų, šis parašytas siūlomus metodus jau išbandžiusio profesionalo. Jis dalijasi su jumis nuostabiais, konkrečiais ir beveik garantuotais metodais, kaip plėtoti savo verslą - didinti pardavimą, apyvartą ir pelną - pritaikant dar mažai kam žinomus būdus. Pagrindžia teiginį, kodėl sėkmei užtikrinti nepakanka gero produkto ar paslaugos. Ir aiškina, kodėl pernelyg daug konkurencijos nėra svarbu - tiesą sakant, ji netgi padeda.

    1 Vienetas

    Specifiniai Kodai

    Panaudotas

    Atsiliepimai (0)

    Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.