- Albumai
- Antikvarinės, išleistos užsienyje bei retos knygos
- Biografijos, prisiminimai
- Drąsiųjų keliai
- Etnografija, mitologija
- Ezoterika, parapsichologija
- Filosofija, religija, etika
- Gamta, gamtos mokslai
- Geografija, kelionės, laisvalaikis
- Grožinė, detektyvai, fantastika
- Gyvūnai, veterinarija
- Įdomybės, pomėgiai
- Informatika
- Istorija, politologija, atsiminimai
- Kalba ir literatūra
- Knygos užsienio kalbomis
- Medicina
- Meilės romanai
- Menas
- Namai, buitis
- Pedagogika
- Poezija
- Psichologija, sociologija
- Publicistika, dokumentika
- Rankdarbiai
- Šeima, sveikata, grožis
- Sodas, daržas
- Sportas
- Techninė
- Teisė, kriminologija
- Vadyba, ekonomika, verslas
- Vaikams, jaunimui
- Virtuvė, receptai
- Žodynai, žinynai, enciklopedijos
Ugdymo dvasingumo kontekstas / Kievišas J.
Lietuvių k., Žuvėdra, 2014 m., 400 p., kieti virš.
Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.
Pristatymas per 1-3 darbo dienas
Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)
Knygoje „Ugdymo dvasingumo kontekstas“, kurią sudarė ir parengė Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) prof. dr. Jonas Kievišas, pristatoma ugdymo dvasingumo konteksto problema, jos ištakos, teorinė samprata, raiška tikrovėje, aptariamos istorinės patirties pamokos ir dabarties iššūkiai. Knyga papildo jau anksčiau išleistų kolektyvinių monografijų („Dvasingumas žmogaus pasaulyje“, 2009; „Ugdymo dvasingumas“, 2012) seriją. Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas - ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese. Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje.
Specifiniai Kodai
Atsiliepimai (0)