Monografija skirta edukologijos mokslininkams, studentams, švietimo politikams ir reformatoriams, pedagogams ir kitiems, besidomintiems bendrojo lavinimo mokyklos veiklos tobulinimu. Pateikiama alternatyvios mokyklos samprata, kriterijai, jaunimo mokyklos kaip alternatyvios tradicinei bendrojo lavinimo mokyklai linkmės ir slinktys, pateikiami autorės kartu su kolegomis sukurti modeliai, skirti mokyklos veiklos tobulinimui.Taip pat pateikiamas autentiškas Projekcinės pedagogikos modelis. Knygoje pateikti empiriniai tyrimai ir teorinės įžvalgos sudaro prielaidas alternatyvios mokyklos modeliavimui ir atveria slėpinį, kodėl iki šiol nedominuoja Lietuvoje laisvojo ugdymo paradigma, kurios jau orientyras buvo Lietuvos švietimo koncepcijoje(1992) ir LR Švietimo įstatyme(1991). Monografijoje brėžiami galimi mokyklos kaitos, jos veiklos tobulinimo scenarijai.
1 Vienetas
Specifiniai Kodai
Panaudotas
Atsiliepimai (0)
Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.
Atsiprašome, Jūsų pranešimas negali būti nusiųstas
Pranešti apie netinkamą atsiliepimą
Ar tikrai norite pranešti apie netinkamą atsiliepimą?
Pranešimas nusiųstas
Jūsų pranešimas nusiųstas ir bus peržiūrėtas administratoriaus
Atsiprašome, Jūsų pranešimas negali būti nusiųstas
Pateikti atsiliepimą
Atsiliepimas išsiųstas
Jūsų komentaras buvo pridėtas ir bus matomas tada, kai jį patvirtins moderatorius.
Atsiliepimai (0)