Verslas ir moteriškumo principas / Carol R. Frenier

    4,00 €
    Su PVM
    • Leidėjas: Vaga
    • Metai: 2009
    • Puslapiai: 216
    • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
    • Kalba: Lietuvių
    Būklė
    Kiekis
    Paskutinė prekė

      Duomenų apsauga

    Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.

      Pristatymo informacija

    Pristatymas per 1-3 darbo dienas

      Grąžinimo taisyklės

    Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)

    Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui.

    Tai ne mokslinis veikalas – kaip moterims pasiekti aukščiausių ar įtakingiausių postų, taip pat ir ne viena iš vyriškojo suvokimo ar elgesio kritikų. Ši knyga suteikia galimybę kitaip pažvelgti į kiekvieno žmogaus moteriškąją pusę, pamatyti, ko pasiektų verslas, jei moteriškumo principui būtų skirta tiek pat dėmesio ir paramos darbo vietoje, kiek ir vyriškajam suvokimui.

    „Verslas ir moteriškumo principas“ skirtas visiems – ir verslo naujokams, ir patyrusiems verslininkams. Tai knyga apie naują požiūrį į moteriškos ir vyriškos energijos suvienijimą ir galimybę mums visiems kurti perspektyvią ateitį.

    1 Vienetas

    Specifiniai Kodai

    Panaudotas

    Atsiliepimai (0)

    Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.