
Essentials of aviation...
Anglų k., Kendall/Hunt Pub. Co., 1995 m., 496 p., mink. virš. (Aviation management series)
Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.
Pristatymas per 1-3 darbo dienas
Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)
takingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. J. Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje „Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje - parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės, pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, - ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės" samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.
Specifiniai Kodai
Anglų k., Kendall/Hunt Pub. Co., 1995 m., 496 p., mink. virš. (Aviation management series)
Lietuvių k., Metodinis leidybinis centras, 2000 m., 108 p., mink. virš.
Lietuvių k., Valst. mokesčių inspekcija, 1996 m., 168 p., mink. virš.
Atsiliepimai (0)