- −10%

Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.
Pristatymas per 1-3 darbo dienas
Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)
Šioje labai lauktoje knygoje Chris Anderson analizuoja didžiules galimybes, atsiskleidžiančias naujiems gamintojams, agregatoriams ir skonio formuotojams. Knygoje aptariama reputacijos ekonomika, atsargų eros pabaiga, „Wal-Mart“ efektas, bendruomeninės gamybos galia ir „lygiagrečiosios architektūros“ kultūros pradžia. Autorius parodo, kaip ilgosios uodegos ekonomika taikoma įvairiose verslo šakose – pradedant žaidimais ir baigiant virtuvės reikmenimis. Jis pateikia devynias ilgosios uodegos verslo taisykles ir leidžia žvilgtelėti į ateitį, kuri jau yra čia.
Specifiniai Kodai
Lietuvių k., Gairės, 2007 m., 224 p., kieti virš.
Rusų k., Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003 г., 480 с., тверд. перепл.
Lietuvių k., Tyto alba, 2008 m., 277 p., pusk. aplankas.
Lietuvių k., Įvaizdžio formavimo centras, 2007 m., 487 psl., kieti virš., did. format.
Lietuvių k., Lietuvos mokslų akademija, 2002 m., 1016 p., kieti virš.
(Lietuvos mokslas, 41 knyga)
Atsiliepimai (0)