Prekės ženklas Padidinti

Prekės ženklas/ Olins W.

Panaudotas


Lietuvių k., Mūsų knyga, 2006 m., 256 p., minkšt. virš.
 

Smulkiau

1 Vienetas

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 1 premijos tašką. Jūsų krepšelis bus 1 premijos tašką kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,10 €.


5,20 €

Apie prekę

Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą.
Ženklodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę. Wally Olins atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai.

Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes.

Wally Olinsas vadovauja konsultacinei įmonei "Saffron Brand Consultants".

Atsiliepimai

Parašyti atsiliepimą

Prekės ženklas/ Olins W.

Prekės ženklas/ Olins W.


Lietuvių k., Mūsų knyga, 2006 m., 256 p., minkšt. virš.
 

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: