Reklama ir jos poveikis vartotojui/ Jokubauskas Darius Padidinti

Reklama ir jos poveikis vartotojui/ Darius Jokubauskas

Panaudotas

Lietuvių k., InSpe, 2003 m., 158 p., kieti virš.

Smulkiau

1 Vienetas

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 1 premijos tašką. Jūsų krepšelis bus 1 premijos tašką kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,10 €.


3,30 €

Apie prekę

   Šioje knygoje skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje.
   Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms.

Atsiliepimai

Parašyti atsiliepimą

Reklama ir jos poveikis vartotojui/ Darius Jokubauskas

Reklama ir jos poveikis vartotojui/ Darius Jokubauskas

Lietuvių k., InSpe, 2003 m., 158 p., kieti virš.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: