Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!/ Grant John Padidinti

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!/ Grant John

Panaudotas

Lietuvių k., Verslo žinios, 2007 m., 310 p., kieti virš.

Smulkiau

1 Vienetas

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 2 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 2 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,20 €.


6,00 €

Apie prekę

 takingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. J. Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje „Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje - parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės, pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, - ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės" samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.

Atsiliepimai

Parašyti atsiliepimą

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!/ Grant John

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!/ Grant John

Lietuvių k., Verslo žinios, 2007 m., 310 p., kieti virš.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: