Kaip mokytis šiandien? Kokie žmonės lems ateities perspektyvas: idėjų „generatoriai“, kūrėjai, o gal tyrinėtojai? Kurie iš jų geriausiai atsakytų į paprastus iš pirmo žvilgsnio klausimus: Deimantai, investicijos ir fizika – kas juos sieja? Nematomumas – fantastika ar šių dienų realybė? ir pan. Vieno teisingo atsakymo tikriausiai nėra. Būtent dėl to šiame, ketvirtajame, „Fiziko užrašų XI–XII klasei“ sąsiuvinyje daugiausia dėmesio ir skiriama kūrybiškumui, tyrinėjimui ir mokymuisi kartu su kitais. Atliekant užduotis, jums prireiks ne tik fizikos žinių, bet ir gilesnio supratimo, kritinio mąstymo, tyrinėjimais grįstų rezultatų analizės, kūrybiškumo. Pateikiamos probleminės situacijos neturi vienintelio teisingo sprendimo būdo, todėl čia sudarytos visos sąlygos ne tik laisvai ir atvirai diskutuoti, bet ir tyrinėti. Jei kiltų sunkumų, patarimų galėsite rasti mobiliuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu nuskenavę QR kodą. Naudodami šiuos užrašus, atrasite nauju idėjų, ižvelgsite mokymosi prasmę, o pats mokymasis taps įdomesnis, suteiks gerų emocijų.
1 Vienetas
Specifiniai Kodai
Panaudotas
Atsiliepimai (0)
Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.
Atsiprašome, Jūsų pranešimas negali būti nusiųstas
Pranešti apie netinkamą atsiliepimą
Ar tikrai norite pranešti apie netinkamą atsiliepimą?
Pranešimas nusiųstas
Jūsų pranešimas nusiųstas ir bus peržiūrėtas administratoriaus
Atsiprašome, Jūsų pranešimas negali būti nusiųstas
Pateikti atsiliepimą
Atsiliepimas išsiųstas
Jūsų komentaras buvo pridėtas ir bus matomas tada, kai jį patvirtins moderatorius.
Atsiliepimai (0)