Facebook

Naujienlaiškis

Paieška

Ugdymo dvasingumo kontekstas/ Kievišas Jonas

Lietuvių k., Žuvėdra, 2014 m., 400 p., kieti virš.

Smulkiau

1 vnt. sandelyje

10,00 €

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 3 lojalumo taškų. Jūs galite gauti 3 taškų kurį (-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,30 €.


Knygoje „Ugdymo dvasingumo kontekstas“, kurią sudarė ir parengė Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) prof. dr. Jonas Kievišas, pristatoma ugdymo dvasingumo konteksto problema, jos ištakos, teorinė samprata, raiška tikrovėje, aptariamos istorinės patirties pamokos ir dabarties iššūkiai. Knyga papildo jau anksčiau išleistų kolektyvinių monografijų („Dvasingumas žmogaus pasaulyje“, 2009; „Ugdymo dvasingumas“, 2012) seriją. Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas - ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese. Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje.

Klientų komentarų kol kas nėra.

Komentuoti gali tik prisiregistravę lankytojai

Paieška